bu yüzyılın iğrenç dilini kullanmak zorunda mıyız? gösteri öncelikle kendi hiçliğinin girdabında dönen imajların karmaşası olarak ortaya çıkar. işte bir siyasi lider. işte daha iyi saçlı bir lider. işte çin’de bir deprem. işte yeni bir akıllı telefon. işte yeni film için bekleyen kalabalık. işte yemek için ayaklanan kalabalık. işte şirin bir kedi. işte bir cheeseburger. hepsi bu göründüğü kadar olsaydı, birileri bunları daha iyi bir ücrete diğerlerinin ekranına yükleyebilirdi. ama gösteri imajlardan ibaret değildir. gösteri medya için sadece başka bir isim değildir. debord: “gösteri imajların bir toplamı değildir; hakikaten, o insanlar arasında imajlar yoluyla aracılık yapan toplumsal bir ilişkidir.” burada yapılması gereken imajlar tarafından dikkatin dağılmasının engellenmesi değil, bu toplumsal ilişkinin doğasını soruşturmaktır.

mckenzie wark