9 replies on “ gazze ”
  1. telekom – Bnei Hasharon ma├ž─▒da iptal edilmi┼č tepkilerden.
    salonda sakall─▒lar d─▒┼čardada ankarag├╝├žl├╝ler..
    ger├ži basket ma├ž─▒, ┼čerit├ž─▒lar─▒ sokmu┼člar i├žeri, trib├╝nle alakalar─▒ yok, polis kar─▒┼čmad─▒, rezil olduk├žular falan var ama,
    onlarada eyvallah olsun.

  2. israilin orospu ├žocuklu─čunu tart─▒┼čmaya zaten bu platformda gerek duymuyorum. sadece filistin halk─▒n─▒n hamas yerine trib├╝nlere daha ┼č─▒k oynayacak bir yap─▒lanmay─▒ i├žinden ├ž─▒karmas─▒n─▒ isterdim. ├ž├╝nk├╝ israille askeri olarak ne kadar m├╝cadele ettikleri ├žok ├Ânemli de─čil. hamas de─čil b├╝t├╝n arap d├╝nyas─▒ bir olsa israile askeri olarak kar┼č─▒ koyamazlar bunu daha ├Ânce de g├Ârd├╝k. bu noktada filistinin sat─▒lm─▒┼č medyaya ra─čmen propaganda konusunda daha etkili ad─▒mlar atmas─▒ laz─▒m. tek s├Âyledi─čim ┼čey bu onun haricinde ayn─▒ fikirdeyiz.

    -bu arada siviller ├Âlmeye devam ediyor-

  3. hac─▒m youtubda g├Ârd├╝─č├╝n ├žocuklara y├Ânelik yay─▒nlar, ├žizgi filmler el-aksa televizyonunda sadece 2 b├Âl├╝m yay─▒nlanm─▒┼č ve sonras─▒nda hamas taraf─▒ndan kald─▒r─▒lm─▒┼čt─▒r. d├╝n g├Ârd├╝─č├╝n st├╝dyodaki eli silahl─▒ ├žocuklar─▒n kim taraf─▒ndan veya hangi tvde ├ž─▒kar─▒ld─▒klar─▒n─▒ bilmiyorum. bakmak laz─▒m hamas─▒n tvsimi diye..

    f├╝ze sallamas─▒ olay─▒na gelirsek.. d├╝nyay─▒ gerizekal─▒ yerine koyan israil ve i┼čbirlik├žilerinin pompalamas─▒d─▒r. s├Âzl├╝klerde falan bu yalan─▒ yiyen, israilin yapt─▒─č─▒na nefsi m├╝dafaa diyen g├Âtler g├Âr├╝yorum..

    yani ucu kara harekat─▒na kadar giden koca bir operasyon hamas─▒n f├╝ze sallamas─▒yla ba┼člad─▒ ha? 3 saatte haz─▒rl─▒klar yap─▒l─▒p katliam ba┼člad─▒ ha? ilk mevzu ┼ču zaten bunun bi din sava┼č─▒ oldu─čunu biliyoruz israil sald─▒r─▒s─▒ da bunlar─▒n kutsallar─▒ndan hanuka g├╝n├╝nde ba┼člam─▒┼čt─▒r. ve zaten operasyon plan─▒n─▒n haziranda haz─▒rland─▒─č─▒ ortaya ├ž─▒km─▒┼čt─▒r..

    dedi─čin hamas zaten ├Âncesindede f├╝zeler sall─▒yordu mevzusu zaten akla hayale s─▒─čm─▒yor.. yani hamas s├╝rekli f├╝zeler sall─▒yordu ─░srail ate┼čkes bozulmas─▒n diye ses etmiyordu, bu en son f├╝ze sab─▒rlar─▒ ta┼č─▒rd─▒? ge├želim.

    ambargo ve ablukaya ra─čmen, bu sefilli─čin bitmesi i├žin hamas bu ate┼čkese itinayla uymu┼čtur. filistini bosnayla kar─▒┼čt─▒rmamak laz─▒m. yani gariban oldu─čumuzu g├Âsterirsek d├╝nya bize yard─▒m eder diye bi┼čey yok. gezmi┼člerin e─čitim ald─▒klar─▒ veya 20 k├╝s├╝r devrimcinin ├Âld├╝─č├╝ o y─▒llarda da bundan farkl─▒ de─čildi durum..

    beyinsizlerin kand─▒r─▒l─▒p canavar gibi g├Âsterilen hamasa gelince, hamas se├žimleri kazan─▒r kazanmaz el-fetihle iktidar─▒ payla┼čmaya raz─▒y─▒z, israille g├Âr├╝┼čmeleri el-fetih yaps─▒n demi┼čtir. ayr─▒ca 67 s─▒n─▒rlar─▒na d├Ân├╝l├╝rse s├╝resiz ate┼čkese haz─▒r─▒z demi┼čtir. kendisinden ├Ânce el-fetihin yapmaya ├žal─▒┼čt─▒─č─▒ ate┼čkeside sorgusuz sualsiz kabul edip uygulamaya koymu┼čtur?

    bunlara ra─čmen abd ve israil durumu silkememi┼č, se├žilmesi sikimizde de─čil deyip o g├╝nde gazzeyi vurmu┼čtu. solcu a─čz─▒yla, buradaki i┼čbirlik├žileriylede hamas─▒ bi ter├Âr ├Ârg├╝t├╝ gibi g├Âstermeyide ba┼čarm─▒┼člard─▒r? halbuki bakt─▒─č─▒m─▒zda b─▒rak eli silahl─▒ ├žocuklar─▒, hamas askerleri dahi tek kur┼čun s─▒kmam─▒┼čt─▒r. do─čru, birka├ž ta┼č at─▒lm─▒┼čt─▒r..

    hamas─▒n kurulu┼čunun 21. y─▒l─▒ moruk. ├Âncesindeki 30 y─▒lda bundan farkl─▒ bi┼čey g├Ârd├╝km├╝ki hamas─▒n f├╝zeleri y├╝z├╝nden ba┼člad─▒ diyoruz buna.. sebep denilen kolay bulunan bir element.. ki arafata 93te i┼čgal edilen yerlerden ├žekilece─čine s├Âz verilmi┼čti.. ama daha Arafat hayattayken geri ├žekilme bi yana i┼čgal geni┼čledik├že geni┼čledi.. siyonist i┼čgal alt─▒nda ya┼čayan bu adamlar─▒n kad─▒nlar─▒n ├žocuklar─▒n cevab─▒ da hamast─▒r. mescidi aksaya bask─▒n olsada camiler okullar bombalansada buraday─▒z demektir. israil abd g├Ât yalay─▒c─▒lar─▒n─▒n haberlerini okuyup okuyup bu oyuna alet olanlarda sik kafal─▒ japon askerleridir.

  4. youtube da bile ufak bi ara┼čt─▒rma ile hamas─▒n tv kanallar─▒n─▒n ├Âzellikle ├žocuklara y├Ânelik yapt─▒─č─▒ yay─▒nlar─▒ g├Ârebilirsin. daha d├╝n ellerinde boylar─▒ kadar t├╝feklerle st├╝dyoda ko┼čup yerlerde s├╝r├╝nen ├žocuklar g├Ârd├╝m. kafas─▒na g├Âre f├╝ze sallamas─▒ olay─▒ da hamas─▒n yalanlad─▒─č─▒ bir ┼čey de─čil kara harekat─▒ ba┼člad─▒─č─▒ndan beri bile bir s├╝r├╝ sallam─▒┼člar tabi ├žok etkili olam─▒yorlar bir ka├ž israilli yaralanm─▒┼č sadece ama sonu├žta adamlar rastgele f├╝ze at─▒yorlar. ayr─▒ca bu f├╝ze bataryalar─▒n─▒ da israil sivilleri ├Âld├╝rs├╝n diye san─▒r─▒m hastanelerin okullar─▒n camilerin ├╝st├╝ne yerle┼čtiriyorlar. canl─▒ bomba ile kamu alanlar─▒na dal─▒p ├žoluk ├žocuk herkesi kendileri ile beraber u├žurmalar─▒n─▒ ise nas─▒l bir askeri dehan─▒n ├╝r├╝n├╝ bilmiyorum. filistin art─▒k deniz gezmi┼čin gitti─či filistin de─čil ve bu direni┼či bu hale a├ž─▒kca amerika ve israil getirdi.

    israilin zaten savunulacak bir taraf─▒ yok ama bu hamas tam da israilin istedi─či ┼čeyi yap─▒yor. bence ortada 2 ter├Ârist g├╝c├╝n m├╝cadelesi var ama biri resmi bir ter├Ârist ve ├žok g├╝├žl├╝. ama olan her zamanki gibi yine sivillere oluyor.

  5. israil topraklar─▒na kafas─▒na g├Âre f├╝ze sallad─▒ mevzuu t─▒rt haber..
    biraz daha ya┼čl─▒lar─▒ silah bulam─▒yo ki.. 7 10 ya┼č─▒ndaki eli silahl─▒ hamas militanlar─▒n─▒ sen nerde g├Ârd├╝n ki.. ben g├Ârmedim ondan ├Âle diyom..
    t├╝rk sokaklar─▒ hari├ž atina paris almanya hollanda sokaklar─▒-kamusu yan─▒yo. sikmi┼čim destek vermeyen ba┼čtakini… farz─▒ misal destek verdiklerini d├╝┼č├╝n├╝rsek, ┼č├Âyle olur muhtemel, bar─▒┼č g├Âr├╝┼čmeleri ba┼člar. 3 ay s├╝rer. sonra hay─▒n bir hamas f├╝zesiyle bar─▒┼č s├╝recine darbe vurulur. en az─▒ndan 50 y─▒ld─▒r b├Âyle.. ├ž├╝nk├╝m ├╝ber yobazlar ay─▒lar. durup durup darbeliyolar.

  6. senin teorini okudum ve yeni bir yorum yap─▒yorum eskisine g├Âre.├žocuksu bi salakl─▒kla kafamda hep bu d├Ân├╝yor son zamanlarda ”e┼čitlik yok diyorlar.var ama yanl─▒┼č yerde ar─▒yorlar.e┼čitlik ├ž├Âpte.”

  7. tabi burada hamas denen ├Ârg├╝t├╝n sa├žma davran─▒┼člar─▒ ve ├╝ber yobazl─▒klar─▒n─▒ da g├Âzden ka├ž─▒rmamak gerek. yani konu hakk─▒ndaki g├Âr├╝┼člerim ┼čahsen kanal 7 ├žizgizinde de─čil. israil topraklar─▒na kafas─▒na g├Âre rastgele f├╝ze sallayan, 5-10 ya┼č─▒ndaki ├žocuklar─▒n eline t├╝fek verip, biraz daha ya┼čl─▒lar─▒n─▒ canl─▒ bomba yapan bir ├Ârg├╝t├╝ desteklemem m├╝mk├╝n de─čil. filistin halk─▒n─▒n eskiden oldu─ču gibi daha ayd─▒n ve d├╝nya kamuoyunu destek vermeye zorlay─▒c─▒ y├Ântemlerle m├╝cadele etmesi gerekir. israil gibi hayvani teknolojik ve askeri ├╝st├╝nl├╝─č├╝ olan bir ├╝lkeye bombalarla sald─▒rmak, sonra ka├ž─▒p hastanelere saklanmak ve zaten g├Âz├╝ d├Ânm├╝┼č bu ter├Ârist devletin sivilleri katletmesini kolayla┼čt─▒rmak da destekleyebilece─čim bir ┼čey de─čil. o kadar ki, hamas─▒ israilin destekledi─čini bile d├╝┼č├╝nmeye ba┼člad─▒m.

  8. tv de naklen dizi izler gibi izliyoruz sava┼č─▒ ve benim yar─▒n pazarlama s─▒nav─▒m var.d├╝n kara harekat─▒n─▒ ba┼člatt─▒ israil,ben s─▒navda ne yap─▒cam diye d├╝┼č├╝nd├╝m ├╝├╝ff neyin ├Ânemi ne kadar?

Bir cevap yaz─▒n

E-posta hesab─▒n─▒z yay─▒mlanmayacak. Gerekli alanlar * ile i┼čaretlenmi┼člerdir