1990 yılında Therese Frare’in çektiği David Kirby’nin Son Anları adlı fotoğraf siyah-beyaz olarak Life Dergisinde yayımlandı. 1991’de ise Frare bu fotoğrafla Dünya Basın Fotoğrafları yarışmasında Budapeşte Ödülü’ne layık görüldü. Fotoğraf, AIDS’ten ölmek üzere olan David Kirby, babası, kız kardeşi ve bakıcısının fotoğrafıydı.

David Kirby, Amerika Ohio’da küçük bir kasabada doğmuş, bir AIDS aktivisitiydi. Kaliforniya’da yaşıyordu ve 1980’li yıllarda AIDS olduğunu öğrendiğinde ailesi ile irtibata geçti. Ölmeden önce son günlerini ailesi ile beraber geçirmek istiyordu. Ailesi bunu kabul etti ve Kirby’nin yanına geldi. O zamanlar gazetecilik okuyan Therese Frare bu kareyi çektiği günlerde, AIDS hastalarının kaldığı Pater Noster House’da gönüllü olarak çalışıyor, fotoğraf çekiyordu. Bill Kirby, ölen oğlunu rahatlatmaya çalışırken, kızkardeşi Kay Kirby, fotoğrafçı Therese Frare’yi odalarına çağırır ve bu anı fotoğraflamasını ister. 

Benetton 1992 yılında bu fotoğrafı renklendirerek “farkındalık artırıcı” reklam kampanyası için kullanır. Bu tarz bir fotoğrafın hiçbir açıklama olmaksızın reklam amacıyla kullanılması birçok tartışmaya neden olur. Homofobiyi tetikleyici olduğu düşünülürken bir yandan da etik olup olmadığı tartışılır. Firma, bu fotoğrafın izleyicide yarattığı şok etkisini suistimal etmekle suçlanır. Benetton bu fotoğrafı renklendirirken onun bir reklam fotoğrafına benzemesini istemektedir. Fotoğraf bu şekilde manipüle edilmiştir ve dramatik bir etki yakalamak için sömürülmüştür. Çünkü artık fotoğraf, bir fotoğrafa değil elle boyanmış dini bir baskıya benzer. Benetton logosunun ise markaya ait hiçbir öge bulunmadığı halde kullanılması, onun sosyal bir meseleyi markalaştırdığı düşüncesini pekiştirir.